اورنگ آباد میں بڑاحادثہ ٹرین نے 15مزدوروں کو رونداخبریں 

اورنگ آباد میں بڑاحادثہ ٹرین نے 15مزدوروں کو روندا

مہاراشٹرا کے اورنگ آباد میں ، جمعہ کی صبح تقریبا ساڑھے چھ بجے ریلوے ٹریک پر سورہے مزدوروں پر مال گاڑی گزرنے کے بعد ایک بڑا حادثہ پیش آیا۔ ٹی وی رپورٹس کے مطابق ، فلائی اوور کے پاس پٹریوں پر سو رہے 17 مائیگرینٹ مزدوروں کی موقع پر ہی موت ہوگئی۔

خبر رساں ایجنسی اے این آئی کے مطابق ، جنوبی وسطی ریلوے کے سی پی آر او نے بتایا کہ یہ حادثہ اورنگ آباد میں کرماد کے قریب ہوا۔ آر پی ایف اور مقامی پولیس جائے وقوعہ پر پہنچ گئی ہے۔


کرماد پولیس اسٹیشن کے ایک عہدیدار نے پی ٹی آئی کو بتایا کہ یہ تمام کارکن جالنہ سے بھوساول جارہے تھے۔ وہاں سے سب کو مدھیہ پردیش جانا تھا۔ انہوں نے بتایا کہ تمام مزدور ریلوے کے پٹریوں کے ساتھ ساتھ چل رہے تھے۔ لمبے سفر کی تھکاوٹ نے انہیں ریلوے پٹری پر ہی سونے پر مجبور کردیا۔

وضاحت کریں کہ حکومت نے کورونا وائرس سے بچنے کے لئے مارچ کے آخری دنوں میں لاک ڈاؤن کا اعلان کیا تھا۔ اس کے بعد لاکھوں تارکین وطن مزدور مختلف ریاستوں میں پھنس ہوئے ہیں۔ اس کے بعد ہندوستان کے مختلف ریاستوں سے ہزاروں کارکن پیدل ہی گھر کے لئے روانہ ہونے لگے تھے۔

تاہم تیسرے مرحلے کے لاک ڈاؤن کے اعلان کے بعد مرکزی حکومت نے مزدوروں کو ان کے آبائی ریاست جانے کے لئے ٹرینیں چلانے کا کام شروع کردیا ہے۔ ریلوے نے اب تک ایک لاکھ سے زائد مزدوروں کو گھروں تک پہنچایا ہے۔